»Naša želja je, da bi bil državni prostorski načrt za dvotirnost proge do Kranja sprejet naslednje leto, tam nekje do junija.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Ampak glavni učinek te dvotirnosti bo povečanje števila vlakov, kar pomeni tako imenovan taktni vozni red, ki bi v koncih razbremenil ceste od Kranja do Ljubljane.«
»Tisti, ki pravite, da bo proga ostala enotirna, zavajate. Dejstvo je, da smo že zavihali rokave in na infrastrukturnem ministrstvu začeli postopke za dvotirnost proge.«
»Zanj se izdeluje državni prostorski načrt s ciljem posodobitve obstoječega letališča.«
»Tudi tu je vlada že sprejela sklep o pripravi državnega prostorskega načrta.«
»Pripravljamo strokovne podlage za to, da bomo lahko začeli pobudo za državni prostorski načrt.«
»Zelo smo veseli, da je vlada naredila prvi korak do uresničitve zaveze iz koalicijskega sporazuma in zaustavila postopek celovite presoje vplivov na okolje za državni prostorski načrt za hidroelektrarno Hrastje-Mota.«
»Ko bo nova proga dvotirna – naši načrti so leto 2030 – takrat se bo v enem letu ukinila stara proga in bo namenjena ljudem.«
»Če bi se za to odločili, bi torej morali v prevlado javnega interesa, tega pa v tem trenutku ne moremo storiti, ker še niso ostale izkoriščene ostale možnosti. Zato smo se že v tem trenutku odločili, da se priprava državnega prostorskega načrta ustavi. Brez sprejetega državnega prostorskega načrta ni mogoče zgraditi ničesar, tudi teh elektrarn ne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju